HANNAMARTINA

FÖRBEREDELSER

Publicerad 2015-12-31 13:09:55 i ALLMÄNT,

I år är det faktiskt första gången jag firar utan familjen/familjevänner. Vi har alltid åkte till vänner till familjen eller släkt innan. Så jag har aldrig kunnat vara med mina kompisar. Men i år så ser familjesituationen lite annorlunda ut och jag har äntligen hunnit planera något med mina kompisar. Nu ikväll smäller det, bokstavligt talat, haha! Så jag städer lite i mitt rum just nu och lagt fram smink + kläder! Vi ska vara här först, äta lite och ha det mysigt och sen ska vi på fest! En 2015 utvärdering kommer lite senare så stay tuned! Och lite suddiga mobilbilder har väl ingen dött av?? Kan visa upp min nyårklänning senare, vet dock inte vilka skor jag ska ha, klackar kommer inte gå om jag ska dansa och så hela kvällen- är det konstigt/olämpligt att ha converse på nyårsafton? Haha... 






Ha en fin dag! 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2015-12-31 13:43:32

Va mycket fint du har och vilken bra ordning:)

Svar: Tack så mycket! <3
Martina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela