HANNAMARTINA

TISDAG

Publicerad 2014-09-09 20:37:27 i ALLMÄNT,

Intressantare rubrik än så blir det tyvärr inte idag...
Jag håller på att pluggar. Har gjort det i princip hela eftermiddagen. Jag ska öva på engelskaglosorna innan jag lägger mig sen. Jag slutade tidigt idag, jag gick ut med Karlsson, åt mat, slösade bort tid på att stå i vardagsrummet och sjunga med till favoritlåtar... bra Martina! Sen slog jag in Fridas födelsedagspresenter, glömde dock så in en, så det får jag göra imorgon. Jag slog även in Karlssons födelsedagspresenter (även om det är 2 månader kvar tills han fyller år). Han älskar ju att öppna paket, så det är klart att man slår in det man har köpt till honom då :) 
Jag har sovmorgon imorgon, vilket är skönt. Då blir det en hyfsad lugn morgon. 
Nu så ska jag plocka undan, lägga in min tvätt för jag har inte gjort det och mamma tjatar på mig för att jag inte gör det, så nu ska jag göra det för jag är duktig. Jag är sugen på något också, typ vindruvor, men de är slut såklart... 
Imorgon ska jag nog bara öva inför samhällspresentationen på fredag och göra några få tal i matten som jag inte hann göra idag. Annars blir det nog en lugn kväll, ska laga mat också och kanske så hinner jag kolla lite på Grey's Anatomy. För den har varit pausad i några dagarna nu, man hinner ju glömma vad som händer. 
Ja det var väl allt jag har att säga. Tyvärr. 
Men nu ska jag lägga mig i sängen, slötitta på tv eller nått eller bara ha det som bakgrundljud när jag övar på glosorna, inte för att det någonsin brukar funka. Men jaja. Jag hamnar väldigt lätt i tvkoma. 
Här har vi lite bilder som jag tog idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela