HANNAMARTINA

"THIS PRODUCT HAS BEEN DISCONTINUED"

Publicerad 2014-09-04 11:38:23 i ALLMÄNT,

Mitt älskade nagellack från Isadora Wondernail; nr. 750 Polar Nights säljs inte längre och man kan inte beställa det någonstans. Det står bara som det står i rubriken.... :( 
Jag målade mina naglar med det nagellacket igår och jag hade glömt hur mycket jag älskar den här färgen och nu finns den inte mer!
Jag ska kolla i alla affärer som har nagellack för någon måste sälja den fortfarande, men säljer ju tills lagret tar slut. Jag ska kolla på Ullared också när vi åker dit på lördag. Mitt är inte slut ännu, vilket är tur! Men jag ska banne mig få tag på det och beställa hem/köpa flera stycken! 
Jag har nog aldrig tyckt om ett nagellack så mycket som jag tycker om detta. 
Säkert jättefånigt att var så upprörd över att ett nagellack inte säljs längre... men jag bryr mig inte.
 
Jag klippte av mina naglar igår, chockerande va?! Men de var väldigt sköra och ojämna. Men nu är de korta och jämna och de växer ju hela tiden, så det får va så. Det blev väldigt fint faktiskt! Kan har tagit bild på det som jag ska lägga upp sen. Nu ska jag göra lite matte för vi har matteläxa tills imorgnon. Jag är ledig idag, jätteskönt faktiskt. Jag har fått sova ut, för jag har gått upp 6 varje dag. Det tar på krafterna, haha! 
Så idag ska jag plugga, hjälpa till att städa lägenheten (för att jag är snäll och bäst och för att jag får pengar för det HAHA...), hjälpa Johan med båten för den ska tas upp idag och träna! 
R.I.P :( 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-04 11:41:32

Snyggt nagelack!

Svar: Visst är det! :D
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela