HANNAMARTINA

PRICKIGT

Publicerad 2014-09-04 21:15:00 i ALLMÄNT,

Nu har jag gjort matten och jag är glad att jag fick klart det! 
Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy! 
 
Idag har jag varit duktig och städat, hjälpt Johan med båten och pluggat!
Imorgon är det fredag, vilket är väldigt skönt. Men det blir inte precis en lugn helg. På lördag åker vi till Ullared (jag, Madde, mamma och Johan) och det ska bli skitkul! Sen på söndag ska vi till Kungshamn för att gå på min kusins dop. Så full rulle hela helgen. 
Imorgon så slutar jag halv fyra, vilket är lite trist på en fredag, Men Madde följer med mig hem och då är det bara jag, Madde och mamma hemma. Frida och Karlsson ska får vara hos Johans föräldrar (eftersom vi är borta hela lördagen, det går inte riktigt att ha med sig Frida på Ullared...) och Johan ska till Marstrand tror jag? Så vi ska nog kolla på någon film eller nått, vi får se! 
 
Jag har i alla fall sovmorgon imorgon för vi har ingen engelska på morgonen, så jag börjar 10.40. Härligt!
Nej, nu ska jag mysa till det och kolla på Grey's. 
Mina strumpor från Happy Socks som jag hade på mig idag. Så fina och man blir verkligen glad av att titta på dem. Visst har jag lagt upp bättre bilder idag? Det är för att jag har varit duktigare och använt mig av den riktiga kameran istället för mobilen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela