HANNAMARTINA

DOP

Publicerad 2014-09-07 10:53:55 i ALLMÄNT,

Idag ska vi åka till Kungshamn för att mammas syster fick barn i april och nu ska vi på dop. Eller det är inte dop utan mer en namngivningscermoni tror jag. 
Det ska väl bli roligt att träffa dem men egentligen så vill jag vara hemma för jag måste plugga och jag tror inte jag kommer hinna klart om jag gör det ikväll.... För jag måste skicka in det imorgon innan 10.50. Jag fick allt plugg i fredags och jag har panik för jag vill få det klart men nu ska vi iväg och sen ska vi åka vägen om Lysekil på vägen hem och det är också kul. Men vi kommer säkert bli kvar där ett tag och det passar egentligen för mig. 
Men jag kan liksom inte säga till mamma nu att jag inte kan följa med. 
Hon vet att jag har mycket läxor men säger att jag kommer hinna det ikväll.  
 
Men jag känner mig jättestressad och jag vill bara vara hemma och få det gjort. Men jag kan inte ändra mig nu... 
Så jag får väl bara sitta uppe sent och få det gjort, skönt att vi inte har någon gympa imorgon så jag slipper gå upp tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela