HANNAMARTINA

ANY MINUTE NOW

Publicerad 2014-09-21 12:53:29 i ALLMÄNT,

Klockan är snart ett och då kommer gästerna! 
 
Jag var klar för typ två timmar sen och har bara suttit och glott på vänner och ätit. Pluggat lite också. Resten ska jag göra när alla har gått. 
Som sagt så ska jag försöka fota när alla är här. 
Vi ska äta princesstårta, så taggad! Älskar princesstårta. Typ bästa tårtan av de tårtorna jag har ätit. Finns säkert så mycket godare, men de har jag ju inte smakat. 
Sen gillar jag enkla tårtor! 
 
På tal om ingenting så klippte jag av mina naglar igen. Jag blir bara inte nöjd med dem hur mycket jag än grejar med dem och filar dem. Så jag klippte av dem och målade dem med mitt favoritnagellack. För er som inte vet så är det från Isadora Wondernail och det heter Polar Nights nr. 750.
Hörs senare när släktkalaset är slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela