HANNAMARTINA

TEEN WOLF

Publicerad 2014-11-05 22:11:47 i ALLMÄNT,

Som jag har berättat så har min kompis rekommenderat mig att se Teen Wolf. Och herre jesus i himmelen va bra den serien verkar!!!! Jag har bara sett de första två avsnitten, but so far so freaking good!!!!!!!
Madde sa att den är väldigt bra och spännande i början och sen blir det lite långtråkigt för det händer ingenting i princip men sen så blir den bara bättre och bättre! 
Ska se mer imorgon om jag får tid över. Såg inte ens på Grey's anatomy, dels för jag hann inte på grund av plugg och sen att jag valde att kolla på två avsnitt av Teen Wolf istället för ett. 
Jag skulle vilja berätta lite vad den handlar om men jag kommer berätta för mycket. Så se den bara! Jättebra. Trodde inte att den skulle va så bra för den lät inte så bra- men den är bra! Det är väldigt mycket kaos i början (i alla fall vad jag har sett) eftersom det då händer en sak och Scott (som han heter, en av huvudpersonerna) och några till som känner till det vill inte att det ska komma ut, eller det får inte komma ut. Aja, se den i alla fall! Jag rekommenderar den verkligen! 
Det finns fyra säsonger och den femte kommer ut nästa år!!! Måste se alla säsonger innan dess, yes i'm crazy. 
 
Nu ska jag läsa Gone Girl som jag håller på att läsa i engelskan. Ska redovisa den boken om 2-3 veckor tror jag det var. Jag vill nämligen få tid på mig att läsa ut den eftersom boken är välsigt tjock och dessutom på engelska. Så jag vill vara bland de sista två grupperna och de hade jag glömt att säga till min lärare kom jag på nu. Men jag får göra det imorgon eller på fredag, då vi har nästa engelska lektion. 
 
Mamma och Johan har köpt hem pepparkakor och jag åt några nu som invigning inför den kommande vintern och julen. Flera månader sen jag åt nu. Så det var jättegott och så hade mjölk till, sååå gott att doppa kakorna i det! Julens bästa snacks liksom! 
Helt exhalterad nu märker jag, men så blir jag när jag hittar något jag gillar så mycket (teen wolf!!!!!!!) 
Vill bara se mer, men jag ska inte sitta uppe hela natten... Det går inte. Om jag inte hinner imorgon så blir det definitivt till helgen. HELA HELGEN LÅNG! 
Jag har så mycket serier som jag vill se och ändå kollar jag bara på Grey's och nu Teen Wolf då. Men jag får väl ta några i taget. Annars blir man helt snurrig. Kanske veckovis? Ena veckan Grey's och Teen Wolf och andra veckan typ Pretty Little Liars (nej, jag har inte börjat kolla på den ännu....), Awkward (som jag har tagit en lååååång pause ifrån av någon anledning). Jag har massor som jag vill se. Orkar inte rabbla upp alla. 
 
Hörs imorgon, heeeejdååå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela