HANNAMARTINA

SISTA HÖSTMÅNADEN

Publicerad 2014-11-05 16:15:02 i ALLMÄNT,

Ja, så är det. November är den sista höstmånaden. Sen kommer december och vintern. Undrar när den första snön kommer här i Göteborg? 
Nu är jag i alla fall hemma, kom hem vid tre kanske? Det börjar bli mörkt ute nu, så jag tror typ att klockan är sex eller mer. Men nej, den är bara fyra än så länge. Och det regnar ute. 
 
Tänkte ta upp tre saker jag stör mig på just nu. 
1. Att jag måste börja på min franska uppsats... inte kul. Har svenska läxa också till imorgon som vi fick idag, men den är lätt. Men jag vill liksom göra andra saker istället. 
2. Hicka. Jag har hicka just nu och den vill inte försvinna och jag får panik för det är sjukt irriterande att ha hicka och jag kan inte koncentrera mig...! 
3. På mina kläder... jag vill köpa lite nya höstkläder för det mesta i min garderob är jag trött på och sen behöver jag faktiskt lite mer tjockare tröjor, ett par svarta jeans och långärmade tröjor för jag har i princip inga. Men samtidigt så orkar jag inte lägga ut pengar på det... och åh! Vilka problem jag har va?
 
Usch va negativt det blev! Nu kör vi fem saker som jag är glad för just nu också, så vi livar upp stämningen lite innan jag ska säga hejdå!
1. Jag ska kolla på Grey's anatomy efter att jag har pluggat! MYS! Sen ska jag även kolla på första avsnittet av Teen Wolf. För min kompis Madde säger att serien är jättebra och nu har jag lovat att se första avsnittet, hoppas det är bra! En väldigt bra och söt/snygg skådis är med i Teen Wolf också, Dylan O'brien heter han. Han är även med i The Internship och The Maze Runner (älskar de filmerna). 
Så det är ju ett gott tecken i alla fall!!!
2. Jag dricker jättegott te just nu och äter lite godis ;)
3. Jag behöver inte gå upp klockan sex imorgon för på torsdagar och fredagar är de enda dagarna som vi inte börjar åtta. 
4. Jag har en väldigt bra dag i skolan idag. Mycket skratt, härligt!
5. Har på mig myskläder- true happiness! Det är det första eller andra jag gör när jag kommer hem. Ta på mig myskläder, man tar liksom av sig hela dagen som varit och känner sig renare och fräschare och mysigare direkt!
 
Jag tittar in senare och berätta om vad jag tyckte om Teen Wolf och säkert lite annat smått och gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela