HANNAMARTINA

ALLTID TRÖTT

Publicerad 2014-11-15 19:36:34 i ALLMÄNT,

Ja så känns det. Jag känner mig sällan utvilad just nu. Massor i skolan, saker som händer hemma och allt runt omkring. Läxor ska göras, prov ska skrivas, inlämningar ska lämnas in, saker ska flyttas och packas. 
Vi har fått sålt lägenheten, men det är 2 månader kvar tills vi flyttar. 
 
Jag har en bok som måste läsas ut och ett sociologiprov nästa vecka som jag måste öva inför och sen massa andra grejer. Så morgondagen kommer spenderas med skolböcker. KUL. Men jag får hitta på något annat också. Ska nog träna lite och även kolla på Grey's anatomy och Teen Wolf. Det är det jag har kollat på idag och läst i min bok. Kollat 1-2 avsnitt av Teen Wolf och sen 1-2 avsnitt av Grey's anatomy, haha seriefreak är jag minsann.
 
Nu ska jag nog kolla på någon film. Sen läsa i min bok. 
Alltså boken som jag läser, Gone Girl, är faktiskt liet långtråkig. Det går trögt att läsa den... Men får väl göra det bästa av situationen och ta mig igenom den och skriva en grym bokrapport och redovisa den. Så är det över. Men har läst kanske en tredje del och än så länge så finns inte den här "wow, vad den här boken är bra!"- känslan. 
 
Vi hörs! 

Kommentarer

Postat av: marcus

Publicerad 2014-11-30 19:47:05

kämpa på! det blir lättare, man blir trött när det är så mörkt och dystert ute! men snart är det ju jul & nyår sen vänder det, sätt upp nya mål för 2015 kanske? så kan du skriva om hur det går med dom, alltid kul att läsa sånt:) lycka till!

Svar: Tack så mycket! Ja, snart är det ett nytt år. Jag får komma på några nya bra mål! Tack för din snälla kommentar! :)
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela