HANNAMARTINA

VILLAN

Publicerad 2014-05-12 17:43:15 i ALLMÄNT,

Hej på er!
Just nu sitter jag och Annie på Villan och pluggar. Det är vårt pluggställe, Annie pluggar matte och jag läser för vi ska ha redovisa en bok om 2 veckor i svenskan. Vi har ätit macka och fikat lite innan och bara pratat ikapp lite, blir så nu när vi inte hinner ses så ofta. Imorgon har jag nationellt prov i franska (läsförståelse) sen har jag sista nationella i franska (muntligt) på torsdag. Efter det är franska nationella över!!! Yey! 
Nu ska jag läsa vidare, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela