HANNAMARTINA

UPDATE

Publicerad 2014-05-10 17:03:44 i ALLMÄNT,

Nu har jag skrivit klart allt i svenskan, gjort powerpointen, skickat in den. Jag har även övat lite på både svenskan och historian, så det känns bra. Ska fortsätta öva på svenskan om en stund igen för jag vill kunna talet hyfsat bra så man inte behöver kolla ner på sina stödord hela tiden. 
På måndageftermiddag har jag talet, innan de så är de andra lektionerna inställda. Studiegruppen/engelskan är inställd pga att de rättar nationella prov och gymnasiearbeten. Sen har jag ingen historia för jag ska inte redovisa förs på fredag, så då behöver jag inte komma till den lektionen. Så jag början 12.50 istället för 08.05, så det är ju riktigt skönt! Förmodligen så ska jag träffa Annie efter skolan på måndag, mysigt! 
 
Nu kom resten av familjen hem med godis, so gotta go! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela