HANNAMARTINA

TRÄNINGSVÄRK ÖVERALLT...

Publicerad 2014-05-09 18:42:30 i ALLMÄNT,

Vi hade friidrott igår på gympan och vi gjorde massa övningar och jag har jättemycket träningsvärk. Har aldrig fått det av sådana övningar förut... Men nu har jag det tydligen. Och så har jag ont i magen... usch! 
 
Karlsson mår i alla fall bättre nu. Jag har pluggat svenska och är i princip klar med talet, ska skriva till avslutning, renskriva och sen öva öva öva öva öva! Men känns skönt att ha skrivit klart det i alla fall.
Jag ska kolla på Let's Dance ikväll, det är final. Jag kollade på det varje gång i början. Men sen slutade jag kolla, men nu måste jag ju kolla på finalen för att se om det är Benjamin eller Steffo som vinner. Känns som att Benjamin kommer vinna, för det skulle vara så typiskt Let's Dance.. Hade varit kul om Steffo vann! Men vi får la se.
Nu ska jag plocka undan lite i mitt rum och göra klart talet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela