HANNAMARTINA

SÖNDAG

Publicerad 2014-05-18 18:38:21 i ALLMÄNT,

Hej på er!
Det har varit låg uppdatering under helgen. Men jag har bara velat ta det lugnt och inte tänka på något. 
Igår var det Göteborgsvarvet, vi gick ner och mötte upp några vänner till familjen och satt och kollade och hejade på de som sprang. Cissi och Peter stannade nästan till midnatt. Vi grillade hamburgare, pratade och sen satt de i soffan och pratade och drack öl medan jag var i mitt rum och grejade lite, kollade på Vänner och lite sånt. 
Idag så väckte mamma mig vid nio för att jag skulle komma upp i tid för jag skulle storstäda mitt rum, vilket verkligen behövdes!! De åkte till Borås Djurpark och jag satte igång med städning, tog pause för att äta lite, fortsatte städa, tog pause igen för att gå ut med Karlsson/powerwalka och när vi kom in igen gjorde jag några träningsövningar- Skönt! Känns bra att börja träna, och jag ska verkligen försöka hålla igång träningen nu! Duschade av mig och fortsatte sedan att städa. Nu är mitt rum jättefint! Städat, sorterat, lagt in kläder, bäddat rent i sängen, dammat, dammsugit och torkat golvet, puh! Helt slut nu, så jag kommer sova gott inatt!
 
Rsten av kvällen ska jag fixa inför imorgon och läsa min bok som jag ska läsa i svenskan. Jag har ingen historia imorgon så jag börjar halv tio ungefär. Skönt att slippa gå upp sex denna måndagen. Efter det så ska jag och Johan ut och sjösätta båten, ska försöka hinna uppdatera under dagen! 
Kommer förhoppningsvis bli en ganska lugn vecka, slutar tidigt nästan varje dag på grund av att jag inte har någon mer redovisning i historia/ muntligt nationellt prov i svenska (vi är uppdelade i grupper nämligen). På fredag har jag dock nationellt prov i matte, hjälp mig.....!!!! Hoppas att det kommer gå bra. Jag repetera matten på onsdag när jag är ledig! 
Hoppas ni alla har haft en fin helg och har en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela