HANNAMARTINA

REGNIG TISDAG

Publicerad 2014-05-13 18:02:53 i ALLMÄNT,

Idag hade vi ingen engelska så vi fick sluta tidigare och vi även sluta lite tidigare från NO lektionen. Jag, Madde och Karin gjorde uppgifterna som man skulle göra, sen åkte jag och Madde och åt frozen yoghurt vid Lilla bommen. Gott!
Nu är jag hemma, har varit ute med Karlsson i regnet och det var rätt mysigt- jag stör mig inte så mycket på att det regnar eller om jag bli blöt. I alla fall, just nu ska jag plugga matte och sen öva inför historia redovisningen som är på fredag. Sen ska jag även läsa min bok som jag läser i svenskan. För vi ska redovisa dem om 2 veckor. Jag tänkte att jag kunde ta en ganska tunn bok så jag kunde läsa i lugn och ro ohc hinner förbereda mig, men såklart så skulle jag inte hitta någon kortare bok, så det blev en på 400 sidor istället- bra Martina! 
Tur att jag gillar och läsa, hehe... Men det är en av mina favoritböcker och den heter El Choco, la ut en bild på den igår när jag var med Annie på Villan. Jag valde den för att det är mycket enklare att presentera sin favoritbok och man kan berätta mycket mer när man har läst andra gången. El Choco är en verklighetsbaserad bok och jag älskar sådana böcker, det blir mycket roligare att läsa dem då! 
Skriver mer när jag har pluggat färdigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela