HANNAMARTINA

PRODUKTIV DAG SKA DET BLI!!

Publicerad 2014-05-03 11:21:39 i ALLMÄNT,

Idag ska jag vara produktiv och duktig! 
Jag ska städa i mitt rum, fixa i ordning i mina garderober, ser ut som kriget där inne, plugga historia och franska och springa intervallöpning som jag pratade om igår! Förutom det så ska jag måla naglarna... hehe, gjorde det typ i förrgår men nu ska jag måla om dem för att det är roligt och jag har så många färger så det är kul att byta färg! Jag kommer blogga under dagen! PROMISE.
 
I alla fall så blev jag väckte vid halv tio ungefär och då kollade jag på film och åt frukost. Skön morgon faktiskt. Det är knappt att jag vet vad det är för dag. Som sagt så förvirrar ledighet ens hjärna. 
Nu ska jag sätta på hög musik och komma igång med att börja städa lite så det är lite i ordning när jag ska plugga. Annars kan jag inte koncentrera mig för det ligger grejer i vägen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela