HANNAMARTINA

KUNGSMÄSSAN IDAG!

Publicerad 2014-05-11 16:23:16 i ALLMÄNT,

Yes, jag fick med mamma och Frida till Kungsmässan. Vi kom hem för ett tag sen. Jag köpte in så mycket eftersom jag inte ville slösa så mycket pengar och nu i maj så är det sista månaden som vi får studiebidrag, för så är det på gymnasiet. Man får inte studiebidrag på sommaren, vilket suger! Så jag måste spara pengar extra mycket för jag har inte fått något extrajobb ännu. Men jag brukar klara mig ganska bra när jag väl ställer in mig på sparaläge. Nu ska jag printa in talet i min gärna så jag kan redovisa bra imorgon. 
 
Bilder på det jag köpte kommer lite senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela