HANNAMARTINA

IDAG ÄR DET I ALLA FALL SÖNDAG

Publicerad 2014-05-04 12:33:01 i ALLMÄNT,

... och det är inte så kul! 
Imorgon är det måndag och nationella prov! 
Jag sitter just nu och ska plugga, är stressad för det är ganska mycket i skolan och grejer som jag har glömt bort och sen kommit ihåg att jag ska göra. Historia arbetet gör mig galen och jag känner att jag inte kommer någon vart med det och jag får panik. Det är vid sådana här tillfällen som man ska sätta sig och råplugga, men flr mig blir det inte så. Jga bara lägger av och fastnar på varenda liten grej, det är liksom som att jag bara tänker bort det. Det är inte så bra... Jag måste ju göra det. Men min kropp och hjärna bara säger stopp, gör det inte. Det är jättesegt att komma igång och jag vill bara gå och lägga mig. Just nu är jag såååå omotiverad så det finns inte. Jag behöver sommar och lov och bara lägga allt bakom mig! USCH FÖR SKOLAN JUST NU! 
Får gå ut och springa lite sen, det hjälper mig at fokusera, lugna ner mig men ändå få energi och motivation. Även fast jag hatar att springa... heheh! 
NU MÅSTE JAG PLUGGA :O :O :O 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela