HANNAMARTINA

HJÄLP.......

Publicerad 2014-05-14 20:08:33 i ALLMÄNT,

Sitter med historian och har en aning panik för det känns som att jag inte kommer hinna få in allt innan redovisningen på fredag. För på denna redovisningen så får man inte ha papper eller någonting. Utan man får använda sig av de stödmeningar som man har gjort på sin powerpoint vilket är lite svårt. För det är ganska mycket att komma ihåg. Men jag ska läsa igenom det några gånger innan jag ska sova, sen öva imorgon med både powerpointen och utan. Sen har jag håltimma på fredag i och med att jag inte har någon svenska. Så då kan jag öva lite också! Förhoppningsvis kan jag lägga en liten kom-ihåg-lapp bredvid mig när jag redovisar...! 
 
Lagade mat till familjen idag som ni vet. Det blev Club Sandwich, tror jag nämnde det igår?? Men det blev i alla fall väldigt gott och det tyckte resten också, så det var ju superbra!!! 
Ska lägga in lite kläder, plocka undan lite och fixa inför gympan imorgon. Vi ska spela fotboll utomhus. Jag ber till Gud att det inte ska regna! Sen har jag muntligt franska nationella imorgon också, USCH VA NERVÖS JAG ÄR! 
Men förhoppningsvis går det bra, jag och Madde löser det på något sätt! 
Förhoppningsvis kommer ett inlägg till senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela