HANNAMARTINA

FREDAG

Publicerad 2014-05-02 13:28:05 i ALLMÄNT,

Trodde det var söndag idag, för trodde att onsdagen var fredag och att igår var det lördag. Ledighet trasslar till hjärnan. Idag vaknade jag vid 10 och jag hade inte vaknat någon gång innan, vilket jag alltid brukar göra. Speciellt när jag är ledig och mamma kommer in för att gå ut med Karlsson på morgonen eller när Johan och Frida går upp för att göra sig i ordning. Men nu vaknade jag inte. Så jag har verkligen sovit ut för en gångs skull. 
Ska snart hämta Frida från dagis för att det är inte så många där idag och så slipper hon gå så länge på dagis. 
Ska försöka göra lite franska innan. 
På tal om ingenting så har jag blivit beroende av att kolla på film. På lovet kollade jag jättemycket på film, och sen kolla jag inget alls och nu kollar jag hela tiden på film, hehe..
I alla fall,  jag vet inte riktigt vad jag ska göra under resten av helgen, men jag vet att jag måste plugga! Men nu ska jag fixa i ordning i mitt rum lite- jag måste också städa mitt rum, ORDENTLIGT och rensa ut för det är kaos i mitt rum. Jga får panik och jag vet att jag måste städa men jag tycker det är så stökigt att jag inte gör det. Men jag får vårstäda här inne nu! Kan göra det när jag hämtat Frida. Hon brukar oftast titta på en film och äta lite mellanmål när honom kommer hem, så då kan hon sitta i vardagsrummet och göra det. 
 
Senare kommer bild på mina naglar, målade dem igår! Hörs sen, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela