HANNAMARTINA

FRÄSCHT

Publicerad 2014-05-07 21:41:33 i ALLMÄNT,

Nu har jag precis duschat!
Har fått mycket gjort idag. Jag har gjort klart historian, städat i mitt rum och i min garderob, lagat mat till familjen (gjorde kycklingtacos). 
Ska måla naglarna nu ohc sen sova för jag börjar tidigare imorgon eftersom vi har nationella prov i svenska. Sen har vi även nationellaprov i franska igen också. Denna gången är det höra. 
 
Imorgon ska jag hem till pappa efter skolan. Jag och Annalena (hans fru) ska skriva CV. Hon ska hjälpa mig att forma ett. Sen ska jag sova där också, så det blir mysigt! 
Vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-08 22:24:40

Så sjukt fin blogg! <3 Kolla gärna min o kommentera gärna jennyrosball.blogg.se

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Det ska jag! Kram <3
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela