HANNAMARTINA

DAGENS HÄNDELSER

Publicerad 2014-05-06 22:17:14 i ALLMÄNT,

Idag har det varit en bra dag också! Lite svårt att kommer upp imorse, sen var det franska nationella. Det gick ganska bra hoppas jag!!! Jag har varit väldigt glad idag med och det är ju alltid kul och jag har varit ganska nedstämd och stressade de senaste veckorna så det är kul att det har vänt nu! Just nu sitter jag i sängen och bara tar det lugnt, överväger om jag ska se en film eller inte... får se hur det blir med det! 
Jag och Madde har skrattat väldigt mycket idag också, vi skrattar hur mycket som helst varje dag och det gör verkligen allt runt omkring mycket lättare och roligare! 

Jag har målat om naglarna igen, hehe :) Kan visa en bild på det imorgon är det är ljusare ute och lättare att ta bild. Nu ska jag mysa lite, vi hörs mer imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela