HANNAMARTINA

DAG 28: EN VÄN DU VILL ALDRIG FÖRLORA ♥

Publicerad 2014-05-04 12:00:00 i

Jag vill ju såklart inte förlora någon av mina vänner.
Jag älskar alla mina vänner, de är underbara och jag vill absolut inte förlora någon. De betyder allt för mig. Olivia och Annie är dem som jag har känt längst och de känner mig bäst. De är min familj och kommer alltid att vara. Sen har jag träffa nya underbara vänner på hvitfeldtska som jag heller inte vill förlora! Så det är så svårt att bara välja en för det går inte! Därför valde jag att inte ta någon bild på någon, för jag kan inte bara välja en! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela