HANNAMARTINA

BÖRJA TRÄNA

Publicerad 2014-05-02 19:21:04 i ALLMÄNT,

Ja, nu är det dags!!
Jag ska börja träna igen, för jag har börjat flera gånger, men inte fortsatt. Jag har väntat på att få gymkort igen, men det har blivit av. Men nu är det så pass varmt ute att jag kan träna utomhus. Jag ska börja träna min kondition och försöka mig på att jobba/springa (vilket jag inte gillar, men det är bara för att jag har fått in tekniken eller fått kondition för det), men nu ska jag träna upp det. Jag tänkte börja med intervaller, för det funkar för mig och på så sätt kan jag bygga upp min teknik och kondition! 
Imorgon kan jag börja- jag är väldigt taggad på detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela