HANNAMARTINA

BONJOUR

Publicerad 2014-05-04 15:30:11 i ALLMÄNT,

Passar ju bra att säga nu när man pluggar franska. 
Ska göra historia också men mamma måste hjälpa mig med det. Men det får bli senare för nu har Fridas farmor och farfar kommit hit. Tror att mamma har glömt att hjälpa mig.. hihi!
Ska försöka göra lite samhäll också, så jag inte behöver göra så mycket imorgon, eftersom jag ska köpa lite grejer på stan! Ska lägga upp bilder på det som jag köper. 
 
Men ska ta en pause snart och gå ut och springa lite tänkte jag. Så jag får koppla bort tankarna lite. Men det kommer bli mycket plugg denna veckan och jag ska få upp motivationen och köra hårt! 
Tänkte göra ett "tips" inlägg på hur man kan göra för att få upp motivationen och sånt när det kommer till skolan. 
Vi hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela