HANNAMARTINA

ÄNNU 2 NATIONELLA PROV

Publicerad 2014-05-14 13:58:28 i ALLMÄNT,

Hejsan!
Idag hade vi som sagt nationella prov i engelska och det var tydligen 2 prov, men det gjorde inte så mycket. Det kändes som att det gick bra på båda proven så vi får hoppas att det gjorde det också!
Så nu är 4 prov av 5 prov och en 1 redvisning, klart. 
Kom hem för ett tag sen och har läst i min svenska bok och nu ska jag öva historia och göra samhällsläxan! 
Idag är det även jag som lagar mat hemma och jag tänkte göra Club Sandwich, mumma...!
Imorgon har vi ingen NO så jag börjar 12.05 istället för 9.30, så det var ju skönt! Nu måste jag i alla fall plugga så jag blir klar innan jag ska börja laga mat, så jag slipper sitta med det ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela