HANNAMARTINA

9 MAJ

Publicerad 2014-05-09 10:44:44 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er!
 
Jag gick upp 8.00 imorse hemma hos pappa, åt frukost, klädde på mig och sen skrev jag och Annalena CV, det blev väldigt bra faktiskt! Ska skriva in det i min dator också, så jag har det där och ska jag printa ut fler och skriva fler personliga brev och skicka ut till folk som jag kan tänka mig att jobba hos! 
 
Som jag skrev igår så ska börja med mitt tal eftersom jag tydligen har det på måndag och inte på fredag nästa vecka som jag var helt säker på, men jaja. Det får duga och jag får öva öva öva öva! 
Så nu ska jag kolla lite i min kalender för att se hur nästa vecka ser ut och planera lite. Jag är en planeringsnörd, hehe... Planerar det mesta och ganska lång tid i förväg också. Till exempel om vi bokar en resa i december och ska åka i maj nästa år så skriva jag packlista samma dag som vi bokar (skriver dock om den flera gånger men ändå) och jag glömmer aldrig något när vi reser som min föräldrar kan göra. Så packlista är ett tips! Nu måste jag börja plugga lite innan jag ska gå ut med Karlsson. Han är sjuk stackarn. Han har spytt och gjort nr 2 i princip överallt i lägenheten berättade mamma. Så han mår inte så bra just nu och vi vet inte varför han har spytt och så men förhoppningsvis har han bara fått i sig något skit som försvinner snart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela