HANNAMARTINA

VECKOPLANERING

Publicerad 2014-03-09 18:02:23 i ALLMÄNT,

Nu tänkte jag visa upp hur min kommande vecka kommer att se ut- vad jag vet just nu. Lagom mycket plugg, mest nu förra veckan och lite i början på veckan eftersom att jag har två prov på tisdag och sen kommer jag skriva klart min inlämningsuppgift som ska vara inne på fredag. Så denna veckan blir förhoppningsvis inte lika stressig som de senaste veckorna har varit. Men det beror ju på om vi får fler läxor eller inte. Denna vecka som kommer nu; så börjar mitt träningsschema! Jag känner verkligen att jag måste komma igång med träningen, så då ska jag testa denna 8 veckorsplaneringen. Det ska bli roligt; det involverar powerwalk, hopprep, styrka, balans m.m. Första veckan handlar mest om att få upp flåset. Så ni kommer att få följa mig när jag gör detta. Antingen idag eller imorgon, så kommer jag lägga upp hela detta träningsschemat- så ni också kan ta del av det om ni vill!
 
MÅNDAG
Skola: 08.05-14.10 (Ganska kort skoldag, så det känns skönt)!
♥Plugga franska och engelska inför proven!
♥Powerwalk 30-45 minuter
TISDAG
Skola: 08.00-16.10 LÅÅÅÅÅÅNG DAG
♥Franska prov på verb
♥Engelska prov på grammatik
♥Passa Eddie + sova hos pappa
♥Hoppa hopprep 20-30 minuter (väldigt bra träning för hela kroppen)!
ONSDAG
Ledig!
♥Plugga svenska (förhoppingsvis bli klar med inlämningsuppgiften) och historia
♥Vilodag på träningsschemat, det är viktigt att vila mellan träningsdagarna
TORSDAG
Skola: 09.30-13.05 Vi har ingen franska eller matte då. Vi har matte i halvklass varannan vecka och jag har inte denna veckan, så jag får sluta mycket, mycket tidigare. Annars brukar jag sluta 15.50.
♥Om jag inte blir klar med inlämningsuppgiften på onsdag, så ska jag fortsätta och bli klar nu!
♥Powerwalk 30-45 minuter
FREDAG
Skola: 9.40-15.50
♥Lämna in hemtentan (alltså inlämningsuppgiften- det är en hemtenta).
♥Kolla på Let's Dance
♥Hoppa hopprep(15 min), samt promenad (45 min)
LÖRDAG
Inget planerat än så länge.
♥Vilodag på träningsschemat
SÖNDAG
Inget planerat än så länge.
♥Hoppa hopprep (10 min), powerwalk (40 min) och avslappning (10 min)
 
Ja, så ser min veckoplanering ut just nu. Kommer säkert ändras lite. Men det kommer ni få veta i så fall. Som sagt kommer jag att visa hur det här träningsschemat ser, antingen idag eller imorgon. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela