HANNAMARTINA

VÅRIGT

Publicerad 2014-03-23 14:16:50 i ALLMÄNT,

Solen skiner och värmer en och vi har tagit upp min cykel från förrådet! Det är vår det! 
Även fast vinden är väldigt kall, brrrr! Men jag var nyss ute på en cykeltur- det var härligt. Satte mig på en gunga för att tänkte lite- lite sådär filmaktigt, men jag mådde illa av att gunga så det sket sig. 
Nu ska jag plugga historia resten av dagen, yey...!
But you gotta do what you gotta do! 
Men det ska bli skönt att få massa gjort och jag har prov på fredag! Jag måste göra franska också för jag har massa läxor till på tisdag, bland annat glosor! 
Jag ska försöka hitta någon rolig spring tag att göra också- så det blir lite mer vårkänslor och lite mer uppdatering! Jag har även hittat 2 serier som jag kollar på just nu! Så det är superkul! Skönt att kunna koppla ifrån och leva sig in i filmvärlden. Okej, måste plugga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela