HANNAMARTINA

TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT

Publicerad 2014-03-20 20:46:36 i ALLMÄNT,

Ligger i sängen och kollar på lyxfällan. Ja det är det som händer just nu. Jag har börjat få ganska långtråkigt de senaste dagarna.. Usch! 
Får kommer på sätt att underhålla mig på... Det är bara vissa saker som jag underhåller mig med och sen när man inte gör det så sitter man där och tittar rakt fram och väntar på att något ska hända. Men jag får träffa vänner (nya människor också, även fast jag är väääldigt blyg när jag träffar nytt folk)..
Men jag får utmana mig själv lite känner jag! Nu ska jag fortsätta kolla på tv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela