HANNAMARTINA

THIS OR THAT BEAUTY TAG

Publicerad 2014-03-30 20:30:00 i TAGS,

Nu tänkte jag göra en "this or that beauty tag". Jag hittade den på en tjejs blogg, och tänkte att det kan alltid vara kul att göra en sån (kan vara så att jag har gjort en sån förut, men whatever) och jag frågade om jag fick låna den och det fick jag- så jag länkar hennes blogg! → emmacommunity.blogg.se 
 
MAKEUP ♥
Eyeliner or mascara 
Neutral or color eye shadow 

NAILS 
Long
or short 
Brights or darks 

FASHION 
Scarves or hats 
Studs or dangly earrings 
Necklaces or bracelets 
Heels or flats 
Jacket or hoodie 

HAIR 
Curly
or straight 
Bun or ponytail 
Long or short 
Light or dark 
Up or down 

RANDOM 
Rain or shine 
Summer or winter 
Chocolate or vanilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela