HANNAMARTINA

SPRING TAG!

Publicerad 2014-03-30 17:06:57 i TAGS,

Jag fick en kommentar alldeles nyss där personen skrev att jag skulle blogga mer och det håller jag med om och jag ska verkligen försöka att komma igång och skaffa idéer! Men nu tänkte jag göra en spring tag efter som att det är fint väder ute och våren kommer så jag tycker att det passar! Då kör vi!
 
1. Favorit vårnagellack?
Svar: Det är nog mitt pastellfärgade nagellack från Essie, Go Ginza heter det! 


2. Vad är ditt must-have läppfärg denna vår?
Svar: Det är nog detta läppstiftet från Essence, nr.53 All about cupcake heter det. Det är en väldigt fin krämrosa färg, lite pastellfärgad. Enkel men fin!


3. Visa oss din favorit vårklänning!
Svar: Jag använder alla mina klänningar både på sommaren eller på våren och vissa använder jag på hösten/vintern. Men denna är en nya favorit som jag faktiskt köpte igår! Jag älskar vitt och marinblått och den är så skön- perfekt nu till sommaren!


4. Vilken är din favoritblomma?
Svar: På våren är det nog påskliljor, de är väldigt fina och glädjespridande! 

5. Favorit vårskarf/accessoar?
Svar: Min favorit accessoar är min nya klocka- jag har velat ha en klocka ett tag och igår impulsköpte jag en! Haha :) Men den är jättefin! Älskar mönstret!


6. Vilken vårtrend är du mest exalterad för detta året?
Svar: Jag bryr mig inte speciellt mycket om trender, jag tar det jag gillar. Men pastellfärgat är alltid fint! 

7. Favorit vårljus?
Svar: Det är nog mitt ljus från Yankee Candle som jag fick av några familjekompisar. Det är lukten Fluffy Towels, den luktar fräscht och det gillar jag! 


8. Favorit parfym för våren? 
Svar: Det är mina 2 mini Marc By Marc Jacobs parfymer som jag har; de är Daisy parfymerna. De har inte jättestark doft och de luktar jättegott! 


9. Hur är våren där du bor?
Svar: Väldigt varierad, det kan antingen regna, blåsa eller vara soligt och varmt. Ibland kan det fortfarande ligga snö kvar vid den här tiden på året.

10. Vad är det bästa med våren?
Svar: Att det snart är påsklov och sommaren är på väg. Det är ca 2 månader kvar till sommarlovet: TAGGA! Och de börjar bli varmt! Hur härligt som helst! 

11. Är du en vårstädare? 
Svar: Jaaa, tror det? Jag är väl inte jätte ordningsam, men jag ska bättre mig. Men jag gillar när man städar bort vintern och lägger ner all vinterkläder i förrådet och tar fram vår/sommarkläderna!  

12. Vad är dina planer för påsklovet?
Svar: Vi ska fira påsk hos några familjevänner, sen har jag inget planerat.. Vara hemma, ta igen tid med kompisar, sova, äta och kolla på serier- det är väl det jag planerar att göra! Kommer bli såååå skönt med lov! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela