HANNAMARTINA

SNART HELG..!

Publicerad 2014-03-27 17:06:05 i ALLMÄNT,

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering, men jag har historia prov imorgon och det är vårt sista prov, för utom en redovisning som kommer sen, så jag vill få bra på det och jag försöker plugga så mycket som möjligt för det är svårt att få in allt. 
Men imorgon kommer allt förhoppningsvis bli som vanligt igen. Förmodligen ska jag träffa Annie efter skolan, så det är ju mysigt för sen kan hon inte träffas på ett tag för hon har matteprov- förutom på födelsedagsbrunchen på söndag! 
Franskalektionen idag var hur seg som helst! Jag tror inte att någon franskalektion har gått så långsamt som den gjorde idag. 
Jag kom hem för en stund sen och har precis ätit lite och nu ska jag börja plugga! 
Men helgen kommer en spring tag och lite sånt! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-30 16:34:24

Blogga mer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-30 16:35:19

Det är inte Sofia

Svar: Haha, okej! :) Ja, jag ska bättra mig! Kommer upp ett inlägg alldeles strax!
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela