HANNAMARTINA

SAMHÄLLSPROV IMORGON..!

Publicerad 2014-03-31 17:09:34 i ALLMÄNT,

Hej på er! 
Nu sitter jag i köket och pluggar samhäll för jag har prov imorgon; ämnet är privatekonomi. De proven brukar vara ganska enkla- men det är en uppgift som har med matte och göra som är jobbig och man ska komma ihåg en massa saker. Och den ska komma på provet och jag orkar inte! Men jag får öva öva öva öva! 
Åt precis mellanmål; grovt bröd, smör, gurka, paprika, ost och stekt ägg på med ett glas mjölk till! Super gott! Måste plugga! 

Kommentarer

Postat av: Ludvig

Publicerad 2014-03-31 21:25:36

Fin blogg :) Läs gärna min!

Svar: Tack så mycket! Det ska jag :)
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela