HANNAMARTINA

PSYKOLOG?

Publicerad 2014-03-22 20:22:29 i ALLMÄNT,

Jag har funderat på att gå till en sådan... bara för att få prata ut. Inte för att jag inte kan göra det med någon annan, för det kan jag. Men jag har får många depp-moments just nu för att lägga det på någon annan.
Jag vill testa och se om jag har någon nytta av det, jag vill se om det kan hjälpa- att bara släppa ut allt, båda gammalt och nytt, även fast jag ahr släppt ut det innan så kanske jag behöver hjälpa att bearbeta det?
Jag ska kolla!

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2014-03-23 10:48:08

Kram lilla hjärtat!

Fortsätt skriva ner allting i en mycket hemlig bok. Eller varför inte skriva brev till någon?

Kramar farmor Viv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela