HANNAMARTINA

PLUGGDAGS!

Publicerad 2014-03-12 12:59:57 i ALLMÄNT,

Nu är jag hemma hos mamma igen. Jag åkte från pappa vid 10 ungefär, sen gick vi på promenad och köpte fika och så satt vi i solen på terrassen och fikade.
Nu ska jag plugga, jag gjorde klart samhällsfrågorna hos pappa. Nu ska jag göra NO, svenska, historia och sen vet jag inte om det blir så mycket mre än det, men det får vi väl se. 
Skönt att var ledig nästan alla onsdagar, så man kan ägna sig åt att plugga om man behöver det, eller hitta på något roligt om man känner för det! 
Imorgon efter skolan så ska jag träffa Annie! Ska bli mysigt att träffa henne eftersom vi inte ses lika ofta nu med tanke på skolan och sånt. Så vi ska fika och sen ska vi hem till henne, för hon har rensat ut i sin garderob så då ska jag få titta och se ifall det är något jag vill ha. Hon har väldigt fina kläder, så jag får sno åt mig några, hihi!
Jag slutar kl. 13.00, så jag kanske sitter kvar i skolan och pluggar medans jag väntar. Hon slutar nämligen kl. 16.00. Nu ska jag plugga, men jag kommer självklart blogga mer sen! För jag är duktig och inte glömmer det längre, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela