HANNAMARTINA

SOMMAREN 2014- THE BOOK

Publicerad 2014-04-06 15:00:42 i INSPIRATION,

Den speciella boken jag pratade om för några dagar sen, som jag skulle visa er är denna boken! Det är en bok där jag har skrivit upp allt jag vill göra i sommar och där jag kommer in bilder, skriva och sätta fast minnen i. Det ska bli så kul! Och om inte allt blir av denna sommaren, som jag vill göra, så flyttas det över till nästa sommarlistan! 


Såhär ser då min bok ut och jag ska skriva ner vad jag vill göra och på sista bilden är sidan längst bak i boken och i det stora kuvertet ska jag lägga saker som påminner om vad jag gjorde och bilder som jag förhoppningsvis kommer ta med min polaroid kamera som jag bloggade om igår. Sen i det lilla kuvertet ligger små klistermärken som jag kommer använda när jag bockar av grejer som har hänt på listan. Så då sätter jag ett klistermärke vid den punkten! :) riktigt nöjd med min hemmagjorda sommarbok! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela