HANNAMARTINA

NIVEA COOLING EYE-ROLL ON

Publicerad 2014-03-08 14:00:00 i

I WANT IT SO BAD! 
Denna roll-on krämen har jag testat en gång och den verkade jättebra! Inte för att jag behöva anti-age, men det som var bra med den var att den tog bort mörka ringar under ögonen och kylde ner lite runt och man såg mycket piggare ut! Så jag har letat ltie efter den, man kan beställa den. Men jag tänkte att det är ju enklast om man hittar den i någon butik. Jag hittade den på Ica, men jag köpte den inte för jag skulle lägga pengarna på lite grejer till mitt rum som jag köpte där. Och just nu sparar jag pengar, så jag kan inte köpa den just nu, om vi åker till Ullared så kanske den finns lite billigare där? Vet inte riktigt, men kanske! Den kostar i alla fall ca 95kr och det är rätt mycket för en sån liten tub tycker jag, men det är faktiskt rätt värt det! Men vi får väl se om jag hittar den på Ullared nästa gång vi ska dit.
Är det någon som vet om den finns där?
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2014-03-08 17:22:26

Hej lilla hjärtat!

Inte ska du behöva bekymra dig över ögoncremer! Du som är så slät och vacker!
Jag har den - köpte den på ICA för det facila priset 50 kr.

Kram farmor Viv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela