HANNAMARTINA

MISSADE LET'S DANCE...

Publicerad 2014-03-07 21:07:54 i ALLMÄNT,

Glömde helt av nu på kvällen att det var Let's dance. Det håller ju på fortfarande, men jag vill se det från början så jag få se reprisen eller kolla på det på tv4play imorgon när jag vaknar. Jag kollar på det mest för att det var lite roligare personer som var med detta året. Till exempel bloggerskan Kenza, jag brukar läsa hennes blogg. 
Så nu ska jag förmodligen måla naglarna (som har börjat växa igen efter att de gick av, så det är ju toppen!). Jag kanske kan kolla lite på Grey's Anatomy, har inte kollat på det så mycket, har pluggat, så det har liksom inte blivit av. Och så har jag nog glömt lite hur bra det är. Jag ska börja kolla på säsong 7 i alla fall, man jag kanske ska fortsätta kolla på Vänner? Började kolla om lite på första säsongen förra helgen, för det var rätt längesen jag kollade på den. Men vi får väl se! 
Helgsplanerna för resten av helgen är; imorgon efter 12 kommer Madde hit och vi ska plugga och göra annat också tror jag. Så det ska bli kul! Sen funderar jag på en grej som hon och jag skulle kunna göra imorgon också, om vi hinner- det är en grej som vi har pratat om ett tag och vi har kommit en bit på vägen. Men jag berättar mer om det senare.
Men på söndagen vet jag inte riktigt, vi får se. Det kanske bara blir en slappdag, eller kanske att jag hittar på något, men jag känner att jag behöver ta det lugnt, för jag har varit väldigt stressad den senaste tiden. 
Nu ska jag fixa lite andra grejer på datorn. Men om jag inte skriver mer idag, så hörs vi imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela