HANNAMARTINA

LÖRDAG

Publicerad 2014-03-08 13:11:40 i ALLMÄNT,

Hej på er! 
Jag hade tänkt blogga tidigare än nu, men jag vaknade vi 8 imorse och hade så ont i min mage så jag visste inte vad jag skulle ta vägen (det är den tiden på månaden...) och jag har aldrig haft så ont innan. Jag har haft megaont, men aldrig så ont! Men så tog tabletter, mina starka och då började det sakta att gå över, men jag måste ta en snart igen, så det inte börjar om. 
Men nu har jag duschat och klätt på mig, så jag känner mig som en helt nya människa! Härligt! 
Jag har även målat naglarna, jag tänkte att jag skulle lägga ut en tydligare bild på det lite senare. Min naglar är fortfarnade ganska korta som sagt, men nu har de i alla fall sakta men säkert börja växa en aning. 
Idag har jag på mig ganska mjuka kläder, ett par svarta leggings, en t-shirt med tryck på och sen piffa jag upp det lite med ett halsband + målade naglar. På bilden nedanför så kan ni se detta och även en skymt av min naglar ↓
TACK ÄLSKADE DATOR FÖR ATT DU FÅR MIG ATT SE BRUN UT!!! :D
Leggings från Lindex (syns inte på bild, men det är bara vanliga leggings så det kändes inte så nödvändigt att visa tyckte jag // Tröja från Ullared, mamma köpte den till mig när de var där. Jag gillar Katy Perry, så den var ju perfekt! Vet inte exakt vad den kostade men mellan 60-99kr tror jag // Halsbandet är från Gina Tricot- det är rätt tungt faktiskt. Tror det kostar 129kr, jag fick det av mamma för kanske ett år sen? //
 
Johan har bytt sin stationära macdator mot en nyare modell, så jag fick den gamla och jag älskar den! Jag älskar stationära datorer, jag vet inte varför, men är roligare att skriva på den och sånt. Den har stor skärm också! Den är heeeelt underbar! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela