HANNAMARTINA

LÅÅÅÅNG DAG

Publicerad 2014-03-04 19:03:52 i ALLMÄNT,

Hej! Min långa skoldag går mot sitt slut och jag kom hem för 2 timmar sen ungefär. Jag började 8.00 idag och slutade 16.10. Vi hade ingen matte idag, så efter franskan var slut på morgonen så hade vi 2 och 1/2 timmes håltimma; jag och Madde. Så vi gick runt på stan i en park och sjöng och sen var vi även i kyrkan och tände ljus för alla våra änglar. Så åt vi lunch på Subway. Så gick Olivia förbi, för hon går i skolan precis där, så jag sprang efter och sa hej! 
Sen så hade vi samhäll, natur och engelska. Och på engelskan fick vi veta att vi har nationella prov om två veckor. Så är det pratdelen, den är typ den lättaste, tycker jag. För jag tycker det är jättekul att prata engelska. När jag pratar med mig själv, så pratar jag alltid på engelska- vet inte varför. Men det är kul! 
Nu måste jag plugga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela