HANNAMARTINA

KLART MAN STÄLLER UPP!

Publicerad 2014-03-19 12:53:05 i ALLMÄNT,

Hej på er! 
Sitter i sängen framför datorn och pluggar lite, lyssnar på musik som får en att tänka väldigt mycket..
Om ett tag ska jag in och möta min kära vän Olivia- vi ska köra standarden; käka pizza och prata om allt. Jag tror verkligen att vi båda behöver det, mycket som händer. Jag ska försöka hjälpa henne så gott jag kan och samtidigt få ur mig saker som jag tänker på och sånt som händer nu. 
 
Nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska klä på mig och fräscha upp mig lite (sjuk som sagt) och åka in till stan! 
Jag kommer höra av mig mer under dagen! (kanske inte blir lika rolig uppdatering nu när jag är sjuk och det i princip inte händer någonting...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela