HANNAMARTINA

INTE FREDAG

Publicerad 2014-03-20 17:14:13 i ALLMÄNT,

Trodde det var fredag... men nej, torsdag! Men det är ju ändå fredag imorgon så det är skönt!
Vi har ingen samhäll imorgon heller så jag börjar 11.10! Yeeey sovmorgon! 
Och jag har ännu en oplanerad helg.. ska plugga lite men annars ska jag inte göra något speciellt vad jag vet just nu! Men det kan vara skönt!
Igår så ringde farfar och tackade för brevet som jag skickade till honom- han blev jätteglad, så det var jättekul! 
 
Jag kom hem för en stund sen och är ganska trött, det tar på krafterna att vara sjuk och samtidigt vara i skolan! Jag var ledig igår och gjorde i princip ingenting så då kändes allt bättre, men sen så somna jag ganska sent och var jättetrött. 
Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela