HANNAMARTINA

IDAG IGEN!

Publicerad 2014-03-09 14:02:51 i ALLMÄNT,

Jag vaknade imorse och jag hade inte ont. Men sen några timmar senare körde det igång igen! Usch va ont jag hade. Det har precis lugnat ner sig en aning för tabletterna har börjat verka lite. Sen sitter jag med en vetekudde på magen också. Hoppas verkligen att det inte blir såhär imorgon när jag ska till skolan! För då kan jag ju liksom inte sitta med en varm vetekudde... 
I alla fall, nu kan jag äntligen sätta igång och plugga som jag hade tänkt börja med imorse- har verkligen inte kunnat koncentrera mig på någonting. Har försökt kolla på youtube klipp och sånt för att bli distraherad. Det har inte varit någon sovmorgon direkt denna helgen, för jag har vaknat 8 både lördag och idag... Men jag är tröttare på kvällen, så det är ju bra. Då kan jag somna i tid idag så jag är pigg imorgon eftersom jag ska upp klockan 6. 
 
Anyway, solen skiner och det ser nästan ut som sommar ute! Härligt! Känns verkligen som att våren börjar komma igång nu! Toppen! 
Nu ska jag vila en stund till och sen ska jag komma igång att plugga så jag får någonting gjort. Tänkte lägga upp en bild på vad jag har på mig idag, för även om det är en ganska slapp outfit, så blev den väldigt fin! Och jag vet att jag inte la upp någon bild igår på hur mina naglar såg- men jag kände att det inte var någon idé för de var inget speciellt nagellack. Men nästa gång jag målar dem så kan jag lägga upp en bild! Sen idag så ska jag försöka blogga lite mer och fixa fram lite idéer så jag kan uppdatera mera, så det inte blir sån bloggtorka som det har varit nu.. Tills vi hörs igen, så hoppas jag att alla har och kommer att fortsätta ha en trevlig söndag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela