HANNAMARTINA

H&M SHOPPING

Publicerad 2014-03-12 20:00:47 i

Jag sa ju att jag skulle visa vad jag hade köpt idag! Så det tänkte jag visa nu! 


De två översta topparna kostade 50kr och de tänkte jag ha till midjekjol, höga shorts eller höga byxor // bodyn kostade 99kr och den tyckte jag var praktisk för då slipper man stoppa in en linne i byxorna och det skruvar sig och bli allmänt obekvämt. Men kan även ha den till kjol eller shorts. 

Väldigt nöjd med dessa inköp, komm nog köpa fler och sen även en kjol som jag hittade. Det fanns sån kort tröjor med mönster eller text på och de kostade 80kr med jag köpte de som var mer basic idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela