HANNAMARTINA

GODNATT PÅ ER

Publicerad 2014-03-11 23:00:00 i ALLMÄNT,

Såg att jag inte hade bloggat överhuvudtaget idag, fy skäms! Men det har helt enkelt varit full rulle hela dagen. Lång dag, franska prov på morgonen och sen engelska prov på eftermiddagen. Sen gick jag hem till pappa. Alla vi prata lite och jag busa lite med Eddie, sen stack de iväg och åt middag och jag passade Eddie och han var väldigt snäll och somnade fort när jag mattade honom. Han är så söt och han blir så glad att se mig. 
Sen slöa jag i soffan och började kolla på let's dance på tv4 play för jag missade ju det i fredags, sen kom de hem och vi kolla på tv och myste lite, sen gick vi och la oss och jag kollade klart på let's dance- och nu ligger jag här i sängen helt slut! Ska bli skönt att sova. Imorgon ska jag försöka komma iväg i hyfsad tid för jag har en riktig pluggdag framför mig imorgon och alla grejerna är hemma hos mamma. Så vill jag träffa Frida och så också, lilla snuttan har ju vattenkoppor ca 300 ungefär, förstår inte hur det kan få plats på den lilla kroppen... :( 
Godnatt allihopa och sov gott!
Fin utsikt från skolfönstret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela