HANNAMARTINA

GELLACK KIT

Publicerad 2014-03-10 20:45:00 i

Har någon av er testat denna? Jag skulle gärna vilja det. Men Sofia berättade att det slet på naglarna, hon hade läst det någonstans. Men det kan väl inte skada att testa ibland? 
Det håller upp till 2-3 veckor och naglarna glänser! Och jag älskar ju att greja med min naglar! 
Det man får med en rengöring som man har före man målar dem och efter man har tagit bort nagellacket tror jag. Sen får man ett baslack och ett topplack, tror jag att det är, sen en nagelfil och en nagelbandspinne (eller vad det kallas) + själva UV lampan då!
Sen får man köpa lack till och de kostar vanligtvis 79kr. Själva kitet kostar ca 469kr i stan, men man kan köpa det på Ullared för 350kr, så där är det 100kr billigare. Vi får se om jag köper det eller inte. Tycker det är en aning dyrt och jag kan lika gärna lägga pengarna på massa andra nagellack eller något sådant! Men skulle var kul att testa ändå! Så det får stå på önskelistan för tillfället. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela