HANNAMARTINA

FUNDERINGAR

Publicerad 2014-03-14 20:30:02 i ALLMÄNT,

Har ett par funderingar som jag kände för att dela med mig, ingen aning varför men kan ju vara bra att skriva ner sina tankar..
1. Jag undrar om jag ska ha större bilder på bloggen. Just nu har jag storlek 500 på dem och jag tycker att de blir lite väl små ibland.. Får se, ska testa lite och se hur det ser ut med större bilder. 
 
2. Vart f*n har jag lagt min kalender som jag alltid har i min skolväska?! HIttar den inte någonstans här hemma. Jag har inte kollat så noga i skåpet men jag tror inte att den ligger där. Men vart skulle den annars ta vägen? Bara jag inte har glömt den någonstans för det var jättelängesen jag hade den.. Jag vill verkligen hitta den för allt står i princip där, inlämningar, läxor, prov, aktiviteter osv. Kommer typ börja gråta om jag inte hittar den :( 
Är sur på mig själv för att jag inte kollade ordentligt i skåpet innan jag gick hem idag, men jag glömde bort det..
 
3. Vad jag ska göra i helgen, helt oplanerat. Annalena erbjöd mig att antingen hänga med henne och Eddie
imorgon eller åka med pappa till landet och sätta på vattnet (om han nu fortfarande ska dit), men jag har lovat att jag ska komma på Maddes uppträdande imorgon i Hagakyrkan- så det får jag göra! Så blir roligt att se henne sjunga. Så något har jag ju att göra i alla fall.  Men sen vet jag inte alls vad jag ska göra...
 
Ja, här har ni lite funderingar som finns i mitt huvud, sen har jag även en massa andra saker jag tänker på osv, men orkar inte skriva allt och en hel del är rätt privat så det kände jag inte för ta upp, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela