HANNAMARTINA

FRÖLUNDA TORG

Publicerad 2014-03-16 15:14:47 i

Jag och mamma åkte till Frölunda torg idag. Vi kom hem för en stund sen, jag tänkt visa vad jag köpte/fick. Jättenöjd! 


Dotting tool från Panduro som man kan ha när man gör mönster på naglarna. Velat ha en sån länge! Den kostade 29kr // Ett ställ för mina örhängen- behövligt för de ligger i en låda och det är mycket finare att visa upp alla mina fina örhängen. Det köpte jag på TGR (tiger) den kostade 40kr // Och sist men absolut inte minst- ett par vita dr. Denim jeans! I LOVE THEM! Har velat ha ett par vita jeans jättelänge och nu har jag det! Älskar dr. Denim jeans för de sitter bra. Detta är modellen "plenty" de är lite högre än de andra som jag har med jag gillar det mycket bättre och nästa gång jag ska köpa nya svart jeans ska jag köpa samma modell! De kostade 395kr och jag fick dem av mamma. Tog S istället för M för de töjer sig och mina andra som jag har i M är lite för stora nu när de har töjt sig // 
Som sagt är jag superduper nöjd med detta! Nu ska jag göra en NO-uppgift och sen ska jag städa i mina garderober/byrå och kanske rensa ut lite också! Vi hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela