HANNAMARTINA

BRUNCH!

Publicerad 2014-03-30 17:45:00 i ALLMÄNT,

Idag har jag varit på födelsedagbrunch som en utav mina bästa vänner Annie och en kompis Julia hade!  Det var ca 30 pers och det var jättekul och jag träffade en massa nya människor! Det var en social utmaning för mig efter som jag är ganska blyg när jag träffar nytt folk! Men det var superkul! Vi åt massa god mat som de hade dukat upp i mängder och de öppnade presenter. Sen tog jag och en kompis Hilda bussen hem tillsammans. 
Nu sitter jag här hemma och ska plugga samhäll för jag har prov på tisdag! 
Sen måste jag läsa i min bok som jag läser i engelskan för att läsa ikapp lite- vi har inte så lång tid på oss och jag räknade ut att jag skulle behöva läsa 30 sidor varje dag för att hinna läsa ut den och i torsdags och igår läste jag inte så idag får jag sammanlagt läsa 90 sidor, hehe. Men det ska nog gå bra! Det är en bra bok så då är det lättare! Jag har en idé som jag ska berätta om senare angående bloggen- så det blir bättre uppdatering! Men det tar jag senare idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela