HANNAMARTINA

BLOGGBOK!!

Publicerad 2014-03-30 19:24:17 i ALLMÄNT,

About my idea....↓
Jag ska skaffa mig en bloggbok- en slags inspirationsbok där jag ska skriva ned allt jag kommer på till bloggen som jag ska sedan kan använda mig utav när jag inte har någon inspiration! 
Vilket kommer leda till bättre uppdatering här på bloggen- sen ska jag försöka tidsinställa ett eller två inlägg som kommer upp när jag är i skolan eller när jag måste plugga och inte hinner uppdatera! Får skriva upp på min veckotavla- så jag blir påmind om att jag måste fixa inlägg. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-06 10:49:59

Ååååh vad smart! Jag måste också göra det det var ju sjuuukt smart! tack för idéen ;)

Svar: Tack, vad glad jag blir att du gillar idén! :D
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela